Завантажити номер одним файлом

ТИТУЛЬНА СТОРІНКА

ЗМІСТ

ELŐSZÓ. ПЕРЕДМОВА

РОЗДІЛ 1 ГЕРМАНСЬКІ МОВИ
GERMÁN NYELVEK

Minya Károly.
AZ ANGOL LEXÉMÁK MINT NEOLOGIZMUSOK / АНГЛІЙСЬКІ ЛЕКСЕМИ ЯК НЕОЛОГІЗМИ

РОЗДІЛ 2 ПЕРЕКЛАДОЗНАВСТВО
FORDÍTÁSTUDOMÁNY

Бедзір Н.П., Демчик М.І.
ПЕРЕКЛАДОЗНАВСТВО В УГОРЩИНІ ТА В ЛІТЕРАТУРІ УКРАЇНСЬКО-УГОРСЬКОГО ПОГРАНИЧЧЯ У ХХ-ХХІ СТ. / FORDÍTÁSTUDOMÁNY  MAGYARORSZÁGON ÉS AZ UKRÁN-MAGYAR HATÁRRÉGIÓ IRODALMÁBAN A ХХ-ХХІ. SZÁZADBAN

Талабірчук О.Ю.
ЖИТТЯ НА ПЕРЕХРЕСТІ ДВОХ КУЛЬТУР: ПЕРЕКЛАДАЦЬКИЙ ХИСТ ЮРІЯ ШКРОБИНЦЯ У ВІДТВОРЕННІ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ ТВОРІВ ШАНДОРА ПЕТЕФІ / AZ ÉLET KÉT KULTÚRA KERESZTÚTJÁN: PETŐFI SÁNDOR MŰVEI UKRÁNUL JURIJ SKROBINEC ÉRTELMEZÉSÉBEN

РОЗДІЛ 3 ПОРІВНЯЛЬНО-ІСТОРИЧНЕ І ТИПОЛОГІЧНЕ МОВОЗНАВСТВО
ÖSSZEHASONLÍTÓ-TÖRTÉNETI ÉS TIPOLÓGIAI NYELVÉSZET

Bárány Erzsébet, Gazdag Vilmos
MAGYAR–UKRÁN NYELVI INTERFERENCIAJELENSÉGEK KÁRPÁTALJÁN / ЯВИЩА УГОРСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ МОВНОЇ ІНТЕРФЕРЕНЦІЇ НА ЗАКАРПАТТІ

Nagy Dóra
ADALÉKOK A MAGYAR MINT IDEGEN NYELV OKTATÁSÁNAK KEZDETI SZAKASZÁHOZ.A XVIII–XIX. SZÁZADI NÉMET AJKÚAKNAK SZÓLÓ MAGYAR NYELVMESTEREKRŐL / ЯК НАВЧАЛИСЯ УГОРСЬКОЇ МОВИ НІМЕЦЬКОМОВНІ ГРОМАДЯНИ У ХVІІІ–ХІХ СТ.

Rózsavölgyi Edit
AZ AKCIÓMINŐSÉG KATEGÓRIÁJA A MAGYARBAN ÉS AZ OLASZBAN. TIPOLÓGIAI ALAPÚ KONTRASZTÍV ELEMZÉS / КАТЕГОРІЯ ЯКОСТІ ДІЇ В УГОРСЬКІЙ ТА ІТАЛІЙСЬКІЙ МОВАХ. ТИПОЛОГІЧНИЙ КОНТРАСТИВНИЙ АНАЛІЗ

Tóth Péter
A MAGYAR NYELVJÁRÁSOK OSZTÁLYOZÁSA A 19. SZÁZADBAN / КЛАСИФІКАЦІЯ УГОРСЬКИХ ДІАЛЕКТІВ У ХІХ СТ.

Zsolt Tóth
MELLÉKNÉVI IGENÉVI SZERKEZETEK KAPCSOLÓDÁSI PONTJAI A KÁRPÁT-MEDENCÉTŐL BELSŐ-ÁZSIÁIG

Zékány Krisztina, Pilás Marina
A MAGYAR LEXIKAI KÖLCSÖNZÉSEKRŐL AZ UKRÁN NYELVBEN KÁRPÁTALJÁN / ПРО УГОРСЬКІ ЛЕКСИЧНІ ЗАПОЗИЧЕННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ НА ЗАКАРПАТТІ

РОЗДІЛ 4 ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО
IRODALOMTUDOMÁNY

Csuka Emőke
ÁLLATSZEREPLŐK A KÁRPÁTALJAI MAGYAR NÉPMESÉK C. 2019-BEN MEGJELENT NÉPMESEGYŰJTEMÉNYBEN / ОБРАЗИ ТВАРИН У ЗБІРЦІ «ЗАКАРПАТСЬКІ УГОРСЬКІ НАРОДНІ КАЗКИ»

Hulpa Diána
MÉSZÖLY MIKLÓS AZ ABLAKMOSÓ C. BURLESZK-TRAGÉDIA ALKALMAZÁSA AZ EGYÉN TÁRSADALMI KOMPETENCIÁJÁNAK FEJLESZTÉSÉBEN AZ EGYÉN SZOCIÁLIS KOMPETENCIÁJÁNAK FEJLESZTÉSÉBEN / ЗНАЧЕННЯ ДРАМИ МІКЛОША МЕСОЛЯ «МИЙНИК ВІКОН» ДЛЯ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ

Kelemen Mária
BELSŐ ÉS KÜLSŐ SZÁMŰZETÉSBEN. A HONVÁGY MOTÍVUMA ÉS A HAZA FOGALMA MÁRAI SÁNDOR ÉS MIKES KELEMEN MŰVÉSZETÉBEN IN EXTERNAL AND INTERNAL EXILE / «О, СПРАВДІ ВАЖКО ЖИТИ БЕЗ ЗАГОНУ…» У ЗОВНІШНЬОМУ ТА ВНУТРІШНЬОМУ ВИГНАННІ. МОТИВ ТУЖИ ЗА БАТЬКІВЩИНОЮ ТА КОНЦЕПЦІЯ БАТЬКІВЩИНИ У ТВОРЧОСТІ КЕЛЕМЕНА МІКЕША ТА ШАНДОРА МАРАЇ. ПЕРЕФРАЗ EXTRA HUNGARIAM NON EST VITA – EXTRA CARPATHIUM RASIN NON EST VITA

Kovács Péter, Kovács Emília
A KÁRPÁTALJAI MAGYAR IRODALOM HELYE A KÖZÉPISKOLAI ÉS EGYETEMI OKTATÁSI PROGRAMBAN / МІСЦЕ ЗАКАРПАТСЬКОЇ УГОРСЬКОМОВНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ОСВІТНІХ ПРОГРАМАХ ЗАКЛАДІВ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ

РОЗДІЛ 5 ЛІТЕРАТУРА СЛОВ’ЯНСЬКИХ НАРОДІВ
SZLÁV NÉPEK IRODALMA

Тиховська О.М., Бура І.О.
ОБРАЗИ БОГИНЬ В УКРАЇНСЬКОМУ ФОЛЬКЛОРІ ТА В ТВОРАХ ДОКІЇ ГУМЕННОЇ

РОЗДІЛ 6 ФОЛЬКЛОРИСТИКА
FOLKLÓR

Eleonóra Berta.
A HALÁLHOZ, A HALOTTHOZ ÉS A TEMETÉSHEZ KAPCSOLÓDÓ HIEDELMEK TISZASALAMONBAN

Natália Nagy.
A SZŐLŐSVÉGARDÓI CIGÁNYSÁG LAKODALMI SZOKÁSAI

РОЗДІЛ 7 АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ФІЛОЛОГІЇ
A FILOLÓGIA IDŐSZERŰ KÉRDÉSEI

Dupka György
A MAGYAR FILOLÓGUSOK A KÁRPÁTALJAI MAGYARSÁG LÁMPÁS-EMBEREI / УГОРСЬКІ ФІЛОЛОГИ – СВІТОЧІ ЗАКАРПАТСЬКОЇ УГОРСЬКОЇ ОБЩИНИ

Jaczkovics Marianna
ANYANYELVI KOMMUNIKÁCIÓ ÉS SZÓKINCSFEJLESZTÉS AZ ISKOLÁBAN / СПІЛКУВАННЯ РІДНОЮ МОВОЮ ТА РОЗВИТОК СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ В ШКОЛІ

Pomozi Péter
KÁRPÁT-MEDENCEI SZÓRVÁNYMAGYAR KÖZÖSSÉGEK ETNOKULTURÁLIS KAPCSOLATAI: VISZONOSSÁGOK ÉS ASZIMMETRIÁK NÉHÁNY PÉLDA TÜKRÉBEN / ЕТНОКУЛЬТУРНІ ВЗАЄМИНИ УГОРСЬКОЇ ДІАСПОРИ В КАРПАТСЬКОМУ БАСЕЙНІ: ДЕЯКІ ПРИКЛАДИ ВІДНОСИН ТА АСИМЕТРІЙ

Pusztay János
ANYANYELV ÉS KISEBBSÉGI JÖVŐ – A KISEBBSÉGI LÉT NAPOS ÉS ÁRNYOLDALAI / РІДНА МОВА ТА МАЙБУТНЄ МЕНШИН – СОНЯЧНА ТА ТІНЬОВА СТОРОНА ЖИТТЯ МЕНШИН

Варга Н.І., Шепа Н.С.
НАПРЯМИ ТВОРЧОГО ВИКОРИСТАННЯ АМЕРИКАНСЬКОГО ДОСВІДУ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ В УКРАЇНІ / A KUTATÓI KOMPETENCIA KREATÍV ALKALMAZÁSÁNAK IRÁNYAI A FELSŐOKTATÁSBAN MŰKÖDŐ TANÁROK ESETÉBEN UKRAJNÁBAN

Copyright © 2025. Закарпатські філологічні студії