Завантажити номер одним файлом

ТИТУЛЬНА СТОРІНКА

ЗМІСТ

РОЗДІЛ 1 УКРАЇНСЬКА МОВА

Бігдай М.О.
ДИНАМІКА СЕМАНТИКИ ДІЄСЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (НА МАТЕРІАЛІ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНОЇ ГРУПИ «ДІЄСЛОВА БУТТЯ»)

Бондаренко Г.П.
РЕЦЕПЦІЯ БІБЛІЇ В ПОЕТИЧНІЙ СПАДЩИНІ УКРАЇНСЬКИХ ПОЕТІВ ХІХ СТ.

Гаценко І.О., Крук О.І.
РИТОРИКА ЯК ВАЖЛИВИЙ СКЛАДНИК ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ

Дубовик Н.М., Бобро М.П., Гуторов В.О.
ОЦІННО-СМИСЛОВЕ ПОЛЕ «БАТЬКІВЩИНА» В ЛІНГВОКУЛЬТУРНІЙ СВІДОМОСТІ СТУДЕНТА-ГУМАНІТАРІЯ

Ільїна О.В.
ВЕРБАЛІЗАЦІЯ АРХЕТИПНОГО КОНЦЕПТУ ТІНЬ У ПОВІСТІ Ю.М. МУШКЕТИКА «ДИЯВОЛ НЕ СПИТЬ»

Калужинська Ю.В.
ЛЕКСЕМИ З НЕГАТИВНИМ ПЕРЕНОСНИМ ЗНАЧЕННЯМ У ГАЗЕТНИХ ТЕКСТАХ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕМАТИКИ

Кирилюк О.Л.
ФРЕЙМОВА МЕРЕЖА КОНЦЕПТУ КРУТИ В УКРАЇНСЬКОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ

Моштаг Є.С., Крохмаль А.М.
КОНЦЕПТОСФЕРА МАНДРІВНОГО ДИСКУРСУ СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ ТРЕВЕЛОГІВ

Прокопович Л.С., Попович Н.Ф.
ПСИХОЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ЕКСПРЕСИВНИХ ЛЕКСЕМ У ПОЕТИЧНОМУ ДИСКУРСІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ.

Сабліна С.В.
СУФІКС -ТВ(А): ПОХОДЖЕННЯ Й ФУНКЦІЇ

Савчук Н.М.
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ НА ОСНОВІ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ

Січкар С.А., Денисюк І.А.
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ

Труба Г.М.
ДО ПИТАННЯ ПРО ОСВІТЯНСЬКИЙ ДИСКУРС

РОЗДІЛ 2 РОСІЙСЬКА МОВА

Бондарєва О.О.
ПИТАННЯ ПРО ОМОНІМІЮ В МЕЖАХ РЕАЛІЗАЦІЇ НОМІНАТЕМ КОМПЛЕКСНОГО ЗРАЗКА

РОЗДІЛ 3 СЛОВ'ЯНСЬКІМОВИ

Dergach D.V.
LINGUOCULTURAL MOTIVATION OF SYNCHRONICITY / ASYNCHRONICITY OF MEDIA COMMUNICATION GENRES IN THE SLAVIC INFORMATION SPACE

Малаш О.В.
РОДИННЕ КОЛО ЯК ЛІНГВОКУЛЬТУРНА ПАЛІТРА (НА МАТЕРІАЛІ НАРОДНИХ ПІСЕНЬ БОЛГАР УКРАЇНИ)

Хода Л.Д.
ОРФОГРАФІЧНІ ТА ПУНКТУАЦІЙНІ ДЕВІАЦІЇ В СУЧАСНИХ СЛОВАЦЬКИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ

РОЗДІЛ 4 ГЕРМАНСЬКІ МОВИ

Бровкіна О.В.
СТРАТЕГІЯ ПРИМИРЕННЯ ТА ЗАСОБИ ЇЇ ВТІЛЕННЯ В АНГЛОМОВНОМУ РОДИННОМУ ДИСКУРСІ

Burenko T.M., Aleksakhina T.O.
COGNITIVE-PRAGMATIC CHARACTERISTICS OF THE SPEECH ACT OF APOLOGY

Гаєва П.О.
СПЕЦИФІКА ТА МЕТОДОЛОГІЯ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У СТУДЕНТІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Гонгало В.О.
СТРУКТУРНА ОРГАНІЗАЦІЯ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНОГО ПОЛЯ SUCCESS У СУЧАСНІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ

Горда В.В., Пушик Н.В.
ФУНКЦІОНУВАННЯ ЮРИДИЧНИХ ТЕРМІНІВ У ХУДОЖНЬОМУ ДИСКУРСІ (НА ПРИКЛАДІ ОПОВІДАНЬ JEFFREY ARCHER “THE CHINESE STATUE”, “THE COUP”)

Ділай М.П.
КЛЮЧОВІ СЛОВА АНГЛІЙСЬКОМОВНОГО НОВИННОГО ДИСКУРСУ У 2021 РОЦІ: КОРПУСНИЙ ПІДХІД

Жук В.А.
ДЕЯКІ ПИТАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ДИНАМІКИ ОБРАЗУ ОСОБИСТОСТІ

Загородня О.Ф., Горюнова М.М.
ГЕРМАНСЬКІ МОВИ У ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСАХ XXI СТОЛІТТЯ

Запотічна Р.А.
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У СФЕРІ ФІНАНСІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ TED TALKS

Кольцова О.С.
ФУНКЦІЮВАННЯ ПОНЯТТЯ «ЕМОЦІЙНИЙ КОНЦЕПТ» У СУЧАСНІЙ ЛІНГВІСТИЧНІЙ ПАРАДИГМІ

Кульчицький В.І., Стрільчук А.І.
АНГЛІЙСЬКІ ЗАПОЗИЧЕННЯ У ШВЕДСЬКІЙ МОВІ: ЗАГАЛЬНИЙ ОГЛЯД ПРОБЛЕМИ

РОЗДІЛ 5 ЗАГАЛЬНЕ МОВОЗНАВСТВО

Дузь Л.І.
ПРОФЕСІЙНІ КОМУНІКАТИВНІ СИТУАЦІЇ ЯК ПРЕДМЕТ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОГО ВИВЧЕННЯ (ПАРАДИГМА МУЗИЧНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ)

Кавка О.М.
НЕТИКЕТ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Крапива Ю.В., Медведь О.В.
УКЛАДАННЯ СЛОВНИКА ФАЛЬШИВИХ ДРУЗІВ ПЕРЕКЛАДАЧА ДЛЯ ПАРИ МОВ «АНГЛІЙСЬКА – УКРАЇНСЬКА»

Ляшко О.В.
ПРЕЦЕДЕНТНІСТЬ VS ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНІСТЬ (НА МАТЕРІАЛІ АНГЛОМОВНИХ ПРАВОСЛАВНИХ ПРОПОВІДЕЙ)

Мельничук О.Д.
КОГНІТИВНА ЛЕКСИКОГРАФІЯ ТА ЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ КОНЦЕПТУ

Мокрій Я.О., Яценко Н.В.
МОВНІ ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ ГЕНДЕРНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ У ВІЙСЬКОВОМУ ДИСКУРСІ РІЗНИХ НАЦІОНАЛЬНИХ КУЛЬТУР

Ходжаєва О.О.
ЗДОРОВ’Я ЯК ОБ’ЄКТ ВИВЧЕННЯ У ГУМАНІТАРНИХ НАУКАХ: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ

Шелепкова І.М.
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ТЕРМІНІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Шумейко Л.В., Михайлова Т.В., Анцибор Ю.С.
ОСОБЛИВОСТІ СПІЛКУВАННЯ ПРЕДСТАВНИКІВ РІЗНИХ ПОКОЛІНЬ В УМОВАХ СУЧАСНОСТІ (СОЦІОЛІНГВІСТИЧНИЙ АСПЕКТ)

Copyright © 2024. Закарпатські філологічні студії