Випуск 3 Том 3

Завантажити номер одним файлом

ТИТУЛЬНА СТОРІНКА

ЗМІСТ

РОЗДІЛ 11 ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО

Алиева Ш.Ш.
РОЛЬ ХУДОЖЕСТВЕННОГО ПОВТОРА В ДРАМАТУРГИИ ДЖАЛИЛА МАММЕДКУЛУЗАДЕ

Snikhovska I.E.
MANIFESTATIONS OF THE INTERTEXTUAL PLAY IN THE MODERN AMERICAN NOVEL

РОЗДІЛ 12 УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Атаманчук В.П.
СТРУКТУРА КОНФЛІКТУ У ДРАМАТУРГІЇ ЛЮДМИЛИ КОВАЛЕНКО

Бульбачинська О.І.
КІНОПОЕТИКА: РЕКОНСТРУКЦІЯ ПОНЯТТЯ

Шарагіна О.В.
СВІТОГЛЯДНО-ФІЛОСОФСЬКІ ТА ІДЕЙНО-СТИЛЬОВІ ДОМІНАНТИ ЛІТЕРАТУРНОГО ФЕНОМЕНА «ТИХОЇ ЛІРИКИ»

Швець А.І.
«НОВЕЛІ ЧИСТО ПСИХОЛОГІЧНИХ НАСТРОЇВ» (ЖАНР «ПСИХОГРАМИ» В ХУДОЖНІЙ ПРОЗІ НАТАЛІЇ КОБРИНСЬКОЇ)

РОЗДІЛ 13 ЛІТЕРАТУРА ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН

Голомідова Л.В.
ВІДОБРАЖЕННЯ ВІЙНИ В ОБРАЗАХ ПЕРСОНАЖІВ У ТВОРАХ МАЛОЇ ПРОЗИ РОБЕРТА МУЗІЛЯ

Капустян І.І.
ФОЛЬКЛОРНІ ДОМІНАНТИ ЛІТЕРАТУРНОЇ КАЗКИ Г.К. АНДЕРСЕНА

Лисанець Ю.В.
НАРАТИВНІ КООРДИНАТИ ЗНЕОСОБЛЕННЯ ТА ВІДЧУЖЕННЯ В ЛІТЕРАТУРНО-МЕДИЧНОМУ ДИСКУРСІ СЕМЮЕЛА ШЕМА

Маланій Н.І.
ЛІТЕРАТУРНА РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУ ДИЗАБІЛИТІ В ДАВНЬОРИМСЬКІЙ ІСТОРІОГРАФІЇ

Мамедова Сара Достали кызы.
НРАВСТВЕННОЕ ВОСПИТАНИЕ ДУШИ ЧЕРЕЗ ИСПОЛНЕНИЕ ОБРЯДОВ В КОРАНЕ

Могилко Ю.О.
ОБРАЗ «МАТЕРІ» В КОРЕЙСЬКІЙ ДИТЯЧІЙ ЛІТЕРАТУРІ ХХ СТОЛІТТЯ

Нешута О.В.
ПРОБЛЕМНО-ТЕМАТИЧНІ МОТИВИ ТВОРЧОСТІ Ф.М. ДОСТОЄВСЬКОГО В РОМАНІ ДЖ.М. КУТСІ «ВОЛОДАР ПЕТЕРБУРГА»

Щербатюк В.С., Лисенко Н.В.
МІСТИЧНИЙ ОБРАЗ УКРАЇНИ В ПОЕТИЧНИХ ТВОРАХ Р.М. РІЛЬКЕ

Эминли А.А.
САМООПРЕДЕЛЕНИЕ ВНЕ ПАТРИАРХАЛЬНОГО ОБЩЕСТВА В ПРОИЗВЕДЕНИИ АНДЖЕЛЫ КАРТЕР «МУДРЫЕ ДЕТИ»

РОЗДІЛ 14 ПОРІВНЯЛЬНЕ ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО

Акулова Н.Ю.
«ТЕКСТ БЕКЛІНА» В РОМАНІ Е.М. ФОРСТЕРА «ПОДОРОЖ ДО ІНДІЇ»

Винар С.М.
АНТИЧНИЙ МІФ У КОМУНІКАТИВНІЙ СИСТЕМІ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ: ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ

Гуляк Т.М.
ОБРАЗ ЧОЛОВІКА-ДЕТЕКТИВА В ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ДОРОТІ СЕЙЕРС ТА ІРЕН РОЗДОБУДЬКО

Девдюк І.В.
МОДИФІКАЦІЇ МІСЬКОГО ПРОСТОРУ В УКРАЇНСЬКІЙ ТА АНГЛІЙСЬКІЙ ПРОЗІ МІЖВОЄННОГО ПЕРІОДУ: ЕКЗИСТЕНЦІЙНИЙ АСПЕКТ

Калинюшко О.А.
ПОДОРОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ, ПОЛЬСЬКІЙ ТА РОСІЙСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ: РЕЦЕПЦІЯ ТА ТИПОЛОГІЯ

Комарніцька Л.М.
ПОЕТИКАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ СЮЖЕТУ ПРО ПОНТІЯ ПІЛАТА В УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ КІНЦЯ ХІХ – ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КУЛЬТУРНОЇ ТРАДИЦІЇ

Чередник Л.А.
МІЖКУЛЬТУРНІ ЗВ’ЯЗКИ УКРАЇНСЬКОЇ ТА КРИМСЬКОТАТАРСЬКОЇ ЛІТЕРАТУР

РОЗДІЛ 15 ТЕОРІЯ ЛІТЕРАТУРИ

Анхим О.І.
ДІАЛОГ АВТОРІВ ЯК УНІВЕРСАЛЬНИЙ МЕХАНІЗМ ВИНИКНЕННЯ НОВОГО У ПРОЦЕСІ ХУДОЖНЬОЇ ТВОРЧОСТІ

Башкирова О.М.
МОТИВ ДВІЙНИЦТВА У СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ РОМАНІСТИЦІ: ҐЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ

Закалюжний Л.В.
ДРАМАТУРГІЯ І ТЕЛЕБАЧЕННЯ: ІНТЕРМЕДІАЛЬНИЙ АСПЕКТ (НА МАТЕРІАЛІ П’ЄС СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ АВТОРІВ)

Сільман К.В.
ЖАНР ЕСЕЮ З ПОГЛЯДУ ТЕОРІЇ КОМУНІКАЦІЇ

Скляр І.О.
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ТЕХНІКИ ПСИХОПОЕТИКАЛЬНОГО АНАЛІЗУ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ (СТАТТЯ ПЕРША)

РОЗДІЛ 16 ФОЛЬКЛОРИСТИКА

Горшкова A.І.
МІФОПОЕТИКА АВСТРАЛІЙСЬКИХ АНГЛОМОВНИХ ПРОЗОВИХ ТЕКСТІВ (НА МАТЕРІАЛІ РОМАНІВ ДЖУЛЬЄТ МАРІЛЬЄР)

Закальська Я.А.
РІЗНОЧАСОВІ МОДИФІКАЦІЇ ВЕРТЕПНОЇ ДРАМИ: ПОЛІТИЧНИЙ АСПЕКТ

РЕЦЕНЗІЇ

Зимомря І.М.
МОНУМЕНТАЛЬНА РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ СПАДЩИНИ ВИЗНАЧНОГО ВЧЕНОГО

Каневська Л.В.
НАТАЛІЯ КОБРИНСЬКА: ПОРТРЕТ БЕЗ РЕТУШІ Й У ПОВНИЙ ЗРІСТ

Пена Л.І.
МОВА МАЄ ЗНАЧЕННЯ! РЕЦЕНЗІЯ НА НАУКОВО-ПОПУЛЯРНЕ ВИДАННЯ М. ЛЕСЮКА «МОВА ЧИ ЯЗИК?»

Copyright © 2024. Закарпатські філологічні студії